Advertise





Tak já mizím

Tak vás zase po delší době zdravím. Páni.. jak dlouho už jsem vám nic nepsala? 4 měsíce? Je to tak a dnes se vám ozývám jen proto, abych vám oznámila, že delší dobu zase nic nezveřejním. Chtěla jsem napsat, že tou delší dobou myslím věčnost, ale to zní moc definitivně a dramaticky. Jen tomu tak vlastně je. Rozhodla jsem se totiž, že se přesunu na jinou webovou stránku, kde budu psát anglicky. Není to proto, abych se nad někým povyšovala a hrála si na hroznou angličanku.. to je to poslední, co bych chtěla. Jednoduše jsem si za tu dobu, co nežiji v Česku našla pár nečesky mluvících kamarádů, kteří vyjádřili své zklamání z toho, že si nemůžou přečíst co to na tu stránku píšu za skvosty. Ne, že by o něco úplně přicházeli, že ano.

Není to samozřejmě jediný důvod. Tento blog jsem zakládala v roce 2014. Blog stárnul a já stárla s ním a jednoho dne jsem ho přerostla a přestala s ním být spokojená. Cítila jsem potřebu začít znova. Tento blog nechat tak jak je a to (ze sentimentálních důvodů) i se všemi články, které se na něm objevily po dobu těch 4 let. Byla to dlouhá cesta a já v určitých chvílích svůj blog jak milovala, tak nesnášela. Pochopila jsem díky němu, jak moc mě psaní baví a jak náročné občas umí být. Že to vždycky nejde samo, a že se to občas nesetká s odezvou, jakou očekáváte.

Ale jelikož začínám znovu, nechci aby tento článek zněl jako bych odcházela do blogového důchodu. To ne. Přeci jen blogovat budu stejně, jen v jiném jazyce. To ale s sebou nese i to, že asi přijdu o velké množství čtenářů. Každý jednoduše nestojí o to, číst si v angličtině a každý také anglicky neumí. A to já respektuji, a proto vám nabízím možnost překladu článků. Jelikož moje milovaná maminka patří právě mezi lidi, kteří anglicky nemluví, budu se snažit posílat jí články přeložené do češtiny, aby měla možnost si také počíst, co mám na srdci. Takže pokud by byl někdo, kdo by o něco takového měl zájem, stačí mi napsat třeba do e-mailu (leafuisblog@gmail.com).

A tímto se s vámi tedy loučím. Na závěr už asi jen odkaz na mou novou stránku a poděkování za to, že jste tady byli se mnou a četli vše, co jsem měla na srdci :)

http://leafuis.wordpress.com 


---------------------------------------------------------------------------------

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)