Advertise





Christmas Decoration

Konečně je prosinec! Já jako milovník zimy a Vánoc jsem jednoduše v sedmém nebi. Bohužel, obchodní centra jsou vyzdobena od poloviny října a Vánoční reklamy běží už od listopadu. Je to sice krása, ale já tím přicházím o veškerou Vánoční atmosféru. A tak jsem si zdobení pokoje šetřila až na prosinec, abych se aspoň na nějakou výzdobu mohla těšit.

Zdobení byla paráda, ale pak přišly problémy s videem. Ukládala jsem ho asi 4x a pokaždé se našla nějaká chyba. Bohužel, video se ukláda hodinu, takže to bylo neuvěřitelné zdržování. Tak se hrozně omlouvám, jestli se občas sekne zvuk nebo video. Po několikátem pokusu mě to už přestávalo bavit, ale nakonec z toho něco vyšlo. Tak doufám, že

Když už jsem vyzdobila pokoj, rozhodla jsem se vyzdobit i blog. Je to opět úplně jednoduchý vzhled, ale já si na nějaké extra designové kousky nepotrpím, tak doufám, že se vám líbí a nezobrazuje se vám špatně.

Dnes večer odjíždím do Strasbourgu, tak doufám, že tam načerpám tu pravou Vánoční náladu :). A co vy? Taky jste se tak těšili na zimu? Doufám, že aspoň vy máte Vánoční náladu a ani obchodní centra vám jí nezkazily. Přeji vám, ať vám tento týden uteče a dočkáte se dalšího víkendu, tentokrát s 2. adventní nedělí.

2 Comments

  1. TO video je moc pěkné!!! Líbí se mi ten nápad se sklenicemi, ty vločky jsou úplně roztomilé. :) Rozhodně ti pošlu fotku mého pokoje. :P I když tuším, že ho uvidíš brzo na živo.
    Užij si Strasbourg!!!

    ReplyDelete
  2. To video je super, s každým dalším jde kvalita nahoru, jen tak dále, těším se na další, určitě nezklame;) Jinak svíčky jsem nikdy ráda neměla, až letos jsem jim nějak přišla na chuť;) Jinak pokoj nějak speciálně nezdobím, s mou leností by mi to tam vydrželo celoročně, jen taťka mi pověsí na okno světýlka:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)