Advertise





November Favourites

Jelikož je listopad dávno za námi, rozhodla jsem se natočit další video, tentokrát s mými listopadovými "oblíbenci". Takový styl videa bych chtěla natáčet každý měsíc. Pokaždé si budu psát věci se kterými jsem spokojená a pak vám je všechny ukážu v jednom videu. Nebude se to týkat jen módy, ale i muziky, dekorací do bytu, her.. no vlastně všeho. Možná vás i inspiruji a něco z toho začnete používat.


Toto video jsem natáčela den po tom co jsem byla na koncertě a vykřičela jsem si tam hlasivky, takže se vám může zdát, že trošku chraptím. Snažila jsem se mluvit nahlas, ale tím, že byla mamka v kuchyni se to trošku nevedlo. Ještě se moc dobře necítím, když mám mluvit a vím, že mě slyší i někdo jiný, ale jak se říká chce to praxi že? Také se chci omluvit za to, že ve videu ještě nefungují odkazy (to, když říkám "můžete vidět zde" a ukážu rukou). Video jsem přidávala ke článku z mobilu v autobuse a tak jsem je tam neměla jak přidat.. Ale hned jak se vrátím, zprovozním je.

Právě teď jsem se třídou ve Strasbourgu a pravděpodobně fotím zase všechno jako divá. Tentokrát si psaní článku nenechám na poslední chvíli (snad) a vše napíšu do jednoho článku, abych zase polovinu věcí nezapomněla tak, jako u Berlína. Zní to hrozně hezky, že když se vrátím, bude 2. adventní neděle a pak už to rychle uteče a budou Vánoce! Jsem vážně natěšená a už jsem asi chytla i tu Vánoční náladu.

Doufám, že to ve škole přežíváte. Mě čeká brutální návrat, plno testů a zkoušení. Takže se moc z týdenního volna ani radovat nemůžu, protože pak to bude 2x tak hrozné. Ale to je až moc negativní téma. Snad se vám dnešní video bude líbit :)

 



No a jako vždy vám sem napíšu i seznam věcí, které zazněly ve videu.

Odličovací čistící gel 2v1 od Garnier
Medový jelení lůj Helios Herb
Essence rtěnka - vínová 04, hnědá 06
Max Factor - Peony 935
Čaj Magic Moments od Teekane
Ostružinová horká čokoláda z Costa Coffee
Vínový hrnek s vločkami z F&F
Vanilková svíčka z IKEA
Seriály Chůva k pohledání, Sherlock Holmes - Jak prosté, Sběratelé kostí
Hobbit
Frozen Free Fall
Adobe Premiere Pro

Písničky: 
The Cinematic Orchestra - Arrival Of The Bird
One Direction - Steal My Girl
Taylor Swift - Blank Space
Sleeping At Last - Turning Page
Band Aid 30 - Do They Know It's Christmas?

2 Comments

  1. popravdě - nejvíc se mi z těch nákupů líbí tvůj nový hrnek ♥ je úžasný :)) no a Frozen... :D miluji tu pohádku ♥ ps: každý se ve škole nudí :D

    ReplyDelete
  2. Vypadá to tak, že mě tvé video donutilo stáhnout si tu hru! :) Původně mě teda naštvalo, že nejde na iPod, aůe tak nezoufejme, mám ještě dva mobily že. :D:) Takže díky za pomoc proti nudě, rozhodně se mi to bude hodit ve fyzice a chemii. :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)