Advertise





Winter Wonderland

Přeji všem krásný víkend. Možná jste si všimli, že jsem teď nebyla zrovna 2x aktivní a má to samozřejmě vysvětlení. Začátek týdne byl masakr a moje učení do noci a chození domů v mrazu dopadlo tak, že jsem onemocněla (zase). Takže jsem čtvrtek a pátek strávila v posteli a musím říct, že jediné co jsem zvládla bylo jíst a spát. Takže jsem ani nenatáčela, ani neupravovala, ani nekomentovala, ani nefotila.. prostě jsem se na nic nezmohla. 


V pátek přijel brácha s jeho přítelkyní a dovezl mi úžasný čaj, který se jmenuje "Zimní pohádka". No to je něco pro milovníka zimy a čajů. V 8 večer jsme šli na večeři a musím říct, že jsem tedy nebyla zrovna v nejlepší kondici, ale večeře byla prostě výborná. Dala jsem si kuřecí kousky obalované v sezamovém těstíčku s sladkou chilli omáčkou a hranolkami, protože chilli je jedna z mých životních lásek.Večer se mnou nebyla zrovna velká zábava, protože když jsem nemocná, tak jsem nemocná a nepříjemná. Nakonec jsem usnula ve 2 ráno a i když jsem spala jen 6 hodin, byla jsem skvěle vyspaná a hned byla nemoc pryč.


Dnes jsme s bráchou hráli karty "Harry Potter", abych se trochu naladila na pokračování "Harry Potter maratonu" s Ter. Rovnou mi můžete pogratulovat, protože jsem porazila jak bráchu. tak jeho přítelkyni. Pak už odjeli a na mě přišel trochu smutek, protože se s bráchou moc často nevídáme a navíc je můj děda v nemocnici, ale snažím se na to nemyslet, takže už se hrozně těším na dnešní Ohnivý pohár. 

Už brzy se na blogu objeví články, které budou méně random, ale chci s Vámi mít i trochu toho osobního kontaktu, tak doufám, že i takové články Vás baví. A to je opět pro dnešek vše.

PS: Kdyby jste měli chvilku času a nevěděli co s ní, navštivte blog mé skvělé kamarádky Karin. Nedávno si ho založila a už teď mě její blog moc baví a těším se na další články. :)

3 Comments

  1. tak to je super, že jsi zdravá :) teď je takové období, nemocní jsou skoro všichni :) kuřecí kousky vypadají moc dobře :) jsi šikovná, že jsi je porazila ve hře :) jinak přeji hezký začátek nadcházejícího týdne :)

    ReplyDelete
  2. Je mi líto, že jsi byla opět nemocná. Jsem ráda, že už je ti lépe :)
    A páni, to jídlo vypadá naprosto báječně, i když jsem ho opravdu nikdy nejedla.
    Já čaje nepiji, ale ráda je kupuji a čuchám k nim..a nevím proč, ale strašně mě láká je pít, ale pokaždé když se napiji tak to div nevyvrátím.. Nevím, jsem divná :D
    Rozhodně se na články, ve kterých budeš psát více o sobě těším! Jen se vypiš, opravdu to pomáhá:) Moc se těším, tak se měj zatím krásně. :)
    A ten blog, mám pocit, že jsem na slečnu už narazila a ona na mě taky :D :))

    ReplyDelete
  3. Ten čajík vypadá lákavě :-) To jídlo samozřejmě taky :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)