Advertise





Year of changes

Dneska by byl normálně den, kdy bych zveřejnila nějaké to video (už mám natočené 2), ale pravidla jsou od toho aby se porušovala a já proto píšu takový trochu spontální článek. Že ho napíšu jsem se rozhodla, když jsem jela autobusem a měla nějakou vymýšlecí náladu. Možná to bylo tím, že jsem byla nenamalovaná nebo tím, jaká písnička mi hrála v ipodu, ale prostě jsem si řekla, že začnu takový osobní projekt.

Abych vysvětlila o co jde. Nový rok přišel přesně před měsícem (přesně ne, ale chápete, že to zní dobře) a s ním spousta nadějných vyhlídek ve stylu "New Year -> New Me!". Jasně, že i mě takový nápad prošel hlavou (jako nůž?!) a v takovém smyslu celý projekt možná bude. 

Je spousta věcí, které jsem nikdy neudělala a vždycky jsem si říkala "Jaké by to bylo je udělat?". Tento rok, bych se chtěla vyhnout tomu neustálému odkládání. Chtěla bych zkusit tolik věcí a tento je pro ně zřejmě ideální. Možná je to pěkným číslem 2015, nebo tím faktem, že mi bude 18 let. Ať tak či onak, rozhodla jsem se pro to a udělám to, protože určitě bude super se ohlédnout za rokem 2015, jako za rokem, kdy jsem zkusila spoustu věcí, které měly dobré, ale i špatné následky a 100% na ně mám plno vzpomínek. 

O jaké věci jde Vám ani říct nemůžu, protože si nevedu žádný seznam, ale o to spontálnější to bude. No a proč to píšu sem? Protože tohle všechno budu dokumentovat a vy si tím projdete se mnou. A když říkám všechno, tak myslím všechno od úplných blbostí, že bych chtěla vědět jak bych vypadala s hnědýma očima a blond vlasy (jasně, že se neobarvím, protože už si nechci ničit vlasy, ale existují paruky..) až po tetování a takové ty.. zásadnější věci?


Teď něco z jiného soudku. Rozhodla jsem se, že natočím nějaké video ve stylu "Ask Lea" a co to znamená? Že pokud mátě nejaké dotazy napište mi je buď do komentářů, nebo na email "moimeleablog@gmail.com" a až se jich nakupí dost, natočím odpovědi.. však to znáte :). Máte neomezeně času :) 

No a to je pro dnešek úplně všechno. Jen jsem Vám chtěla vypsat svůj nápad, ze kterého jsem asi nadšenější, než bych měla být. Přeji Vám úspěšný týden v novém pololetí a zase se ozvu :)

1 Comments

  1. Neodkládat věci je skvělý nápad, určitě se sem zajdu podívat, jak ti to jde ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)