Advertise





16.5.2015

A je tady zase konec víkendu. Trvalo to, ale zase (a konečně) píši nějaký ten článek. Tentokrát přicházím i s vlogem z tohoto víkendu. Celý týden byl docela únavný a jinak tomu nebylo ani o víkendu. V pátek odpoledne jsem vyjela do Prahy a další den ráno už jsem cestovala do Tábora, odkud jsme vyrazili s tátou a s takovou partou dalších 10 lidí (jeho kolegové a dcera od jednoho z nich) na "Pochod: Praha-Prčice". Letošní byl můj 4. a těšila jsem se na něj tak, jako vždy. Jak vše celý víkend probíhal můžete vidět ve videu, ale v tomto článku bych Vás chtěla trochu seznámit s celým pochodem.



Podle taťky to celé začalo tím, že někdo někoho poslal do prčic a ten dotyčný to vzal vážně a do Prčic opravdu odešel. Když se vrátil, nechápal co v těch Prčicích měl dělat. Nevím co je na tom pravdy, ale historka je to tak jako tak zajímavá. Na výběr máte z 16 tras od 13 km až 70 km a je jen na Vás, kterou si vyberete. Ta 30 km z Tábora se mi zdá jako ten zlatý střed, protože už při posledních kilometrech, kdy už sice Prčice vidíte, ale obcházíte je stále dokola, si říkáte "Ať už tam jsme!". Když dojedete do startovního města a zaplatíte vstupné, obdržíte mapu, na které máte políčka na razítka, která dostáváte v proběhu trasy při kontrolách na tzv. punktech. Rychlost je opět jen a jen na Vás, ale musíte pamatovat na to, že každý z těch punktů v určitou dobu zavírá a vy pak přijdete o cenné razítko. Po úspěšném zvládnutí trasy dostanete Tatranku a plastový "škrpál", který je již od 12. ročníku symbolem pochodu (původní kovový již od roku 1973). V cíli se každoročně koná pouť, kde se můžete občerstvit různými pochutinami a osvěžit nápoji od piva až ke kofole.

My jsme vycházeli kolem osmé hodiny ranní a do cíle jsme dorazili okolo šesté hodiny večerní. Když do toho započítám dlouhé občerstvovací pauzy, musím říct, že jsem na nás pyšná. Doufám, že se budu účastnit i příští rok a jestli se tak stane, nesmím zapomenout na opalovací krém. Pokud i vy o něčem takovém uvažujete, určitě vezměte rodinu nebo velkou partu přátel, protože v dobré náladě se jde mnohem lépe.

PS: Pokud si video pouštíte na mobilu, je možné, že Vám nepůjde přehrát. Je to kvůli 2 písničkám, které jsem použila, ale na počítači by to mělo jít :). 

6 Comments

  1. Moc pěkné video, musí to být super takhle být v přírodě a jít a prostě nemyslet chvilku na tu realitu. Mě by se určitě taková videa moc líbila. :) Plus ti to tam moc sluší. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak půjdeš příště se mnou! :) Zapomeneme na maturitu a bude! :)

      Delete
    2. Fajn, fajn. :) Už se těším! :)

      Delete
  2. Uplne super!!! Jen tak dal!

    ReplyDelete
  3. Tak to je bombové video! :-)
    Jenom škoda, že se mnou by na pochod nikdo nešel, z rodiny jsou všichni líní :-D
    S tím excelem, jak si zapisuješ jídlo a tak- to je skvělý nápad, možná se začnu opičit a něco podobného si také udělám. To mě ještě nikdy nenapadlo :-)
    Mě se strašně líbí, jak natáčíš video z vláčku. Ty koleje a krajina - to je nádhera! ♥
    Jak koukám, tak šlo celkem dost lidí, to jsem ani nečekala. A teda..ty ses ale fest spálila :O to je docela síla, to se mi ještě nikdy nestalo :O :-D Tak doufám, že už to máš dobrý, není to nic příjemného. Já takhle měla spálené stehna ze předu i zezadu, včetně zadečku (:-D) a nemohla jsem si ani sednout, ani ohnout, prostě nic :D
    A ta sbírka botiček, to je parádní :-) Hezká sbírka! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak se připoj k nám, nás šlo 12 (většina byli kolegové od táty z práce) :).
      Je to fakt docela dobrý způsob, jak si hlídat co a kdy jíš :)
      Taky jsem nejvíce spokojená s tím záběrem, jak se blíží večer a jsou tam takové světlé mraky.
      Nohy už jsou v pohodě, nebolelo to ani další den naštěstí :D takže to spíš jen vypadalo bolestivě.
      Děkuju moc :) jsi skvělá! :)

      Delete

Thank you for your comment :)