Advertise





Instalife #6

Zdravím všechny. Lhala bych, kdybych Vám řekla, že jsem poslední dny trávila cvičením, srazy s kamarády a čtením. Není tomu tak. Jelikož jsem milovník zimy, tyto pařáky vážně špatně snáším, takže jediné, co jsem za poslední 4 dny dělala, bylo ležení, neustálé nadávání na teplo, sledování televize, zkoušení make upu a nečekaně ležení. Je mi takové vedro, že se ani nedokopu k tomu, abych si přečetla nějakou knihu. Dnes jsem se rozhodla, že si alespoň zkusím znovu projít všechny vysoké školy a začnu číst Alchymistu, abych se necítila jako takový lenoch. Máte to taky tak (prosím, řekněte ANO, abych se necitíla tak špatně)?

Pojďte si tedy spolu se mnou zavzpomínat na dny, které jsem neproležela jen tak v posteli.
Jak víte, můj druhý a bohužel i poslední festival za toto léto, byla Benátská!, o které jsem psala ve článku TADY. Do hotelu jsme to měly s mamkou z nádraží tak blízko, že jsme mohly jít pěšky nočním centrem, které bylo nádherné. Všechno to bylo pěkně osvícené a tak jsem si to neodpustila, a po dlouhé době, vyfotila kulturní památku - Libereckou radnici (kdo mě zná ví, že můj instagram je plný jídla a ničeho jiného). V den, kdy jsme odjížděly, jsme měly ještě nějakou tu chvilku a tak jsme zašly do Costy, kde jsem využila peněz na Costa kartě a vyzkoušela mangový cooler. Chuťově to připomínalo přesnídávku a možná, že ve větším vedru by mi to bodlo, ale jelikož bylo chladno, nebyla jsem z toho nijak extra odvázaná.

Když jsem se vrátila do Ostravy, nadešlo období scházení se se všemi, které jsem dlouho neviděla. Mezi prvními byla spolužačka Terezka (neplést si s Ter), se kterou bychom normálně zašly do Costa Coffee, ale tentokrát jsme se rozhodly pro Ostravanku. V poslední době jsem si řekla, že je na čase změnit pár věcí. První z nich je, že chci zkoušet nová místa a nechodit na stále ta stejná. Tou druhou je, že něbudu až tolik řešit mé "instagramové schéma". Aby jste rozumněli, vždy když fotím fotku na instagram, je to delší proces než "vyfotím, upravím a je to".  Hodně jsem se soustředila na to, aby byly všechny barevně sladěné, ale teď se mi zalíbilo mít v tom trošku větší svobodu (styl "nedbalá elegance") a myslím si, že to instagramu prospívá. Co myslíte?

Další, s kým jsem se dlouho neviděla byla Barča a Krista - spolužačky ze školy. Naše cesta zamířila do Cukrárny u Babičky, kde jsme trávily i poslední den školy. Vždy a všude mě neuvěřitelně lákají domácí limonády a čaje, a tak se nebudete divit, že to byla moje první volba i zde. Malinová limonáda byla výborná a já jsem o ní všem vyprávěla ještě pár dní. A poslední ze srazů bylo piknikové setkání, o kterém jsem psala v předchozím článku. Pokaždé, když se na tu fotku podívám, popadne mě taková ta letní nálada. Víte o čem mluvím?

A to je tedy vše. Já se jdu trochu zabývat budoucností u sledování Simpsonových, tak mi držte palce. Už je na čase, rozhodnout se co se životem. Vy si užívejte každý den, a i když ten den netrávíte venku, tak nezoufejte. Člověk potřebuje aspoň na jeden den vypnout, lehnout si na gauč a relaxovat. A co na den, klidně celý víkend! :)

3 Comments

  1. Joo taky se mi nic nechce delat, jen sedim u telky a ani se mi nechce cist ale ten hlavni rozdil je ze ja leto a teplo zboznuju. Radsi at mi je desne vedro nez aby mi byla desna zima;) za to me muze Ter vzdy ukamenovat:D a nedes s vysokou skolou, ja jsem porad v lese:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za to tě asi taky ukamenuji :D. Zní to špatně, ale jsem ráda, že nejsem jediná v lese :D.

      Delete
  2. Mě to teplo teda tolik nesužuje, ale v tuto chvíli mi po něm ani smutno není :D Je fajn vyjít z takového "stereotypu" a objevovat nová místa :) No a co se instagramu týče... vždy, než se rozhodnu fotku přidat uběhne minimálně měsíc :D konec se mnou :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)