Advertise





18th August - 18th Year

Přeji Vám krásný, konečně méně slunečný, den. Dnes je pro mě velice speciální den - mám narozeniny a to dokonce ty 18. Po dlouhé době není na mé narozeniny vedrom a tak jsem musela změnit původní zmrzlinový plán, ale ani trošku mě to netíží. Pokud už mě nějakou dobu znáte, víte, že vedro není můj favorit a zima a podzim jsou pro mě srdeční záležitostí. Beru to tedy jako skvělý dárek k dospělosti a řekla bych, že jsem jediná (nebo jedna z mála). 

A jak tento den oslavit? Rozhodla jsem se, že pro Vás po dlouhé době natočím i něco jiného, než vlog. Tak doufám, že se Vám takové video zalíbí. Pokud vše půjde jak má, můžete se těšit na outfitový a deníčkový článek, tak mi držte palce. Znáte to, plánujete si všelijaké focení, kavárny, procházky a pak to nevýjde. Tak snad to nebude i můj případ.



 

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)