Advertise





No Pressure

Košile, Jeany - Zara, Boty - Toms, Brýle - Lindex. Hodinky - Daniel Wellington, Kabelka - Reserved
Zdravím všechny. Už je to delší doba, co jsem napsala článek, ale rozhodně jsem se do ničeho nechtěla nutit. Nebylo by to dobré pro mě ani pro blog. Právě teď si užívám posledních dnů prázdnin v Praze. Zní to hrozně co? Poslední dny prázdnin. Ale nebudeme smutnit a budeme si uživat každé chvíle. Já se tím snažím řídit a přináším Vám outfit ze dne, kdy jsem si užívala opravdu každý moment.

PS: Za fotky moc, moc, moc děkuji Karin.

Hello everybody. It has been a long time, since the last article, but I didn't want to force myself to write an article with an aversion. It wouldn't be good for me and neither for my blog. Right now, I am trying to enjoy last days of summer. It sounds awful, right? Last days of summer. But we won't be sad and we will enjoy every moment. Today, I want to share my outfit from one day, when I felt 100% happy.


PS: Thank you very, very, very much Karin for every single photo.


5 Comments

  1. Jsem ráda, že se fotky líbí, sluší ti to :-) Moc jsem si to užila, těším se na naše další přístě!

    ReplyDelete
  2. Ty jsi naše kočanda!!! :)
    Fakt moc pěkné fotky!
    A o škole mi ani nemluv...když si představím, že ještě poslední týden, tak je mi zle :-D

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné fotky, moc ti to sluší. A ty botky jsou suprové! ♥ Karin chválím za fotky. :)

    ReplyDelete
  4. Vyzerá to veľmi milo a pohodlne ♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)