Advertise





Summer 2015




Letní prázdniny jsou sice fuč a já už dávno zařadila režim "maturant", ale léto oficiálně ještě je (myslím), a tak jsem si řekla, že je ten pravý čas, na takovou malou rekapitulaci celých těch 2 měsíců.
PS: Článek je doplněn o podzimní gify, abych Vás na něj trošku naladila.

Summer holidays are gone and I've switched on mode "high school student", but summer (season) is not over (I think.. autumn starts on 23rd September, right?) and that's the right time for a little recapitulation.  
PS: In this post, there are a lot of autumn gifs. I wanted to make this post little bit autumnal and cozy. 

Prázdniny jsem začala tradiční brigádou, kterou (pokud to vyjde) plánuji i příští rok. Vstávání ve 4:30 ráno byla sice sebevražda, ale jsem ráda, že jsem měla možnost si znovu vydělat nějaké peníze. Abych si trochu odpočinula, měla jsem v plánu dva festivaly, o kterých jsem psala a které jsem stihla i natočit. Oba jsem si moc užila a už teď se těším na příští rok. Bonus na festivalu Colours of Ostrava bylo setkání s holkami z "A Cup of Style". Na fotce se sama sobě jako vždy nelíbím a proto jste ji nemohli vidět dříve. 

I started the whole summer with traditional part time job and I hope I will start next summer with the same part time job. Getting up at 4:30 AM was suicide, but I am glad I had the opportunity to make some money. To relax, I visited two festivals that you can see in vlogs on my channel. I enjoy them and I am really looking forward to festivals next year. Big bonus was meeting girls from "A Cup of Style". I look very sweat, tired and nervous and that's why I didn't share this photo with you before.


Celé prázdniny byly samozřejmě vyplněny dobrým jídlem. Zkoušela jsem nová místa, nová jídla, nové pití a rozhodně ničeho z toho nelituji, protože jsem si vše výborně užila. Aby to nevypadalo, že jsem jen jedla (což mi tak vlastně přišlo), tak jsem se snažila cvičit a běhat, a musím říct, že jsem si běhání zamilovala ještě více, protože jsem si našla skvělou trasu, která má kolem 6-7 km (záleží na tom, kudy se vracím), tím pádem nemusím běžet jedno kolečko několikrát.

My summer, was full of good food of course. I visited new places, tried new meals and new drinks and I don't regret anything, because I enjoy it so much. Well, now I look like all I did was eating, but sometimes I went running and I must say I fell in love with running again. Now I don't have much time for that and that makes me sad. School year, yey.
Aby to tu nebylo jen o tom pěkném, zažila jsem i pár temných dní. Jelikož jsem slavila narozeniny několikrát, bylo zde pár alkoholových rán, kdy jsem si říkala "Proč? Co jsi to dělala?", ale musím říct, že není nic, co by mě přesvědčilo, že se dlouho alkoholu nedotknu tak, jako právě tato rána. Takže pozitivní je, že jsem vypila dávku alkoholu na dlooouhou dobu dopředu. Nicméně, každou oslavu jsem si moc užila a jsem ráda za to, kolik skvělých lidí mám kolem sebe.

Well, let's be honest now. Everyday was not the best day of my life. I've turned 18 and in the Czech Republic, being 18 years old means that you can drink alcohol. I celebrated with my friends, brother and let's just say, morning were not so good.. they were pretty tought. But the positive thing is - I really don't want to see any alcohol for a looong time. Anyway, I am glad I have such a nice people around me. It makes me really happy.
 
Za celé prázdniny jsem si uvědomila, jak moc mě blogování baví, a jak mě těší Vaše reakce v komentářích. Znovu jsem se vrátila k focení, objevila zase to, co mě na tom tak bavilo a našla spoustu inspirace. Teď prožívám takové šťastné období, kdy se snažím nemyslet na špatné věci a pokud někdy mám takový den, snažím se to ze sebe dostat, abych to v sobě nedusila týdny. Takže i Vy si užívejte jak jen to jde a určitě mi napište do komentářů, co pozitivního se Vám stalo o prázdninách a co pozitivního se Vám stalo v září. 

The most important thing is, that I realised how much I love my blog and how I appreciate you and your comments. I found my passion for photographing again and I have so much inspiration now. I am really happy about it, because I'd been little bit stuck somewhere with no inspiration. Now, I am trying to enjoy every moment of my life and if I have a bad day, I just try to get it out of my head. If I didn't do it, I would explode. You should try it to, trust me. Write me in the comments what was the best thing about summer and what has been the best thing in September so far.
 

3 Comments

  1. Také bych měla zařadit už režim maturant a vůbec se mi do toho nechce :D
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
  2. i love it your blog! hope you're having an amazing day :)

    mfashionfreak♥blog
    giveaway

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)