Advertise





September Favourites

 
Zdravím všechny. Září už je zase pryč a to znamená, že přichází i moji měsíční oblíbenci. Byl to sice dost hektický a občas náročný měsíc, ale naprosto jsem si ho užila. Už teď se těším, co zažiji v říjnu, ale abych nepředbíhala, podívejte se na mé pravidelné shrnutí.

Hello everybody. September is gone and that means I am here with my September Favourites post. It was really busy month, but I enjoyed it so, so much. I can't wait to see, what October will bring. But now I want to talk about September, and if you are interested, just click on keep reading.
 
Vzhledem k tomu, že se zářím začala škola, moje preference v make up se trochu změnily. Nejčastěji mě teď můžete potkat nenamalovanou zabalenou v teplé šále. Když už se rozhodnu, že se namaluji, první volbou je řasenka Max Factor - Excess Volume, kterou jsem dostala od mamky. Já osobně používám pouze konec, který zvětšuje objem, protože s délkou řas jsem problém nikdy neměla. Abych ráno ušetřila nějaký ten čas, kdy se můžu válet v posteli, nežehlím si vlasy. Vlastně teď ani nemusím, protože díky L'Oreal Elseve péči na vlasy mám trošku poslušnější vlasy. A teď k mým čuchacím oblíbencům. Nejsem velký fanda krémů, ale tento skořicovo-vanilkový od AVON je pro mě  takový tekutý podzim a to nejde nepoužívat, no nemám pravdu? Parfém Luck rovněž od AVON je konečně parfém, který se hodí na teplejší podzimní období. Dostala jsem ho k 18. narozeninám a miluji ho od lahvičky, přes vůni až po název.

School is here again and for me it means - no make up season. If I want to look little bit more "pretty" I use Max Factor Excess Volume mascara which was given to me. I use just one half for the extreme volume, because I don't need my lushes to be longer than they are. To safe some time in the morning, I don't do anything with my hair. In fact, now I really don't have to, not even brush them, because when I use L'Oreal Elseve Hair Mist, my hair looks more healthy and straight. And now to my "smelly" favourites. I am not a huge fan of hand and body creams, but this one from AVON is like an autumn in a bottle. Favourite parfume is also from AVON and I wanted it for ages. I got it for my birthday from my mum and I love the smell, the bottle and even the name of it. It is just the biggest love of my life.

Co se oblečení týká, v poslední době zkouším trochu oživit svůj šatník i jinou barvou, než černou. Prvním takovým kouskem je tričko ze Zootu, o kterém jsem psala zde. Je to přesně ten typ trička, které na sobě chcete mít v den, kdy by jste nejradši zůstali v pyžamu. Naprosto příjemný materiál, nekrčí se, prostě perfektní! Dalším nezvyklým kouskem je mé nové cihlové sako. Mohla bych o něm skládat básně, ale dnes jen řeknu, že je pro mě ideálním kouskem v šatníku. Dokáže ovláštnit i obyčejnou černo černou kombinaci. Když už mluvím o černé, naprosto perfektně se hodí k těmto společenským botám, kterých jsem si za září užila až až. Moc si nepotrpím na podpatky, ale když příjde na elegantní boty, nemám problém v nich prochodit celý den.

Recently, I've been trying to wear more colorful clothes. First colorful piece I've bought is this brown shirt from ZOOT (article about it). It is the exact piece of clothes that you want to wear when you just don't even want to put off your pj. It is 100% soft a comfy. Next new piece is "brick/orange" blazer. I could write poems about it, but today I just want to say - ideal piece of clothes. It can make special even simple black outfit.  Speaking about black, it goes perfect with my elegant shoes. I wore them almost every day. I am not a huge fan of heels, but when it comes to elegant shoes, I could sleep in them.  

Vzhledem k tomu, že se školou i podzimem se množství mého spánku nějakým záhadným způsobem zmenšuje, káva je můj veliký kamarád. I když si myslím, že za cenu jedné kávy ve Starbucksu si můžete zajít na kávu, vodu a dort někde jinde, musím ho tentokrát zařadit do svých favoritů. Trávila jsem tam v poslední době hodně času a naprosto si oblíbila Mocha ať už v teplé, či studené formě. Je to pro mě takový perfektní kompromis mezi kávou a čokoládou.

School and autumn reduced my sleeping time somehow and that's why I have a new best friend - coffee. Yes, I think that Starbucks is really expenzive and there are much more places where you can get coffee and cake for the same price, but on the other hand I must say, it is my favourite café of the month. I fell in love with Mocha coffee - hot ot frappucino, both of them are perfect. It is the ideal compromise between coffee and hot chocolate.
A je čas na mojí oblíbenou kategorii. Když příjde na písničky, jsem šílenec na soundtracky z filmu nebo písničky z reklam. Tento měsíc jsem hodně ujížděla na "Lost It To Trying" z Papírových měst a víte co? Za pár dní se objevila v reklamě na nějaké auto (fanda aut). Není to osud?

And it's time for my favourite cathegory. When it comes to songs, I am a lover of soundracks and songs from commercials. This month I found "Lost It To Trying" from Paper Towns by amazing John Green. And you know what? After few days, I heard it in some car commercial. Destiny right?


A to je pro dnešek úplně vše. Snad se Vám článek líbil a přeji Vám, ať Vám ten zítřejší den ve škole či práci rychle uteče a Vy si pořádně odpočinete :)

And that's it for today. I hope you like this post and I wish you nice day and weekend :)

 

1 Comments

  1. Na tu voňavku jsem narazila v Avonu a nikdy tam nedají její vzorek, agrr -_- :-D
    Ach, fotky jsou zase eňoňůňo :-) :3
    Poslední dobou nedělám snad nic jiného, než že jenom jím, áchjo, to budou kila nahoru :D
    Jinak také jsem si všimla, že písničku z Papírových měst dali do reklamy..taky moje první reakce "Hej, to je ta z Papírových měst!" :-D Miluji tu písničku!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)