Advertise





Wishlist #5

Možná jste si všimli, že se venku pořádně ochladilo a spíš než podzim, nám začíná zima. Mě osobně to moc těší, protože je to mé oblíbené období, ale koho to netěší je mé tělo (a taky milion lidí na instagramu, facebooku, twiteru..). Konkrétně moje promrzlé tělo, které se klepe v kožené bundě a podzimních botech. Proto jsem si sestavila nový zimní wishlist a hned až se v obchodech konečně rozhodnou, že vyloží zimní zboží, vezmu všechny ty zimní kousky útokem (což mi připomíná, že by to mohlo být co nejdříve, vážně mi nestačí tenký kabátek do -5 stupňů).

Maybe you've noticed that winter is almost here (well, in the Czech Republic, I feel like winter is really here) and I am so, so, so happy about it, because it is my favourite season, but I have nothing to wear and that's why I created this wishlist. Sadly, shops are still full of autumn clothes and I really can't go out in a thin coat when it's -5 degrees Celsius. So I am tensely waiting for winter collection.




První nutnou věcí je kabát. Už minulý víkend jsem vyrazila hledat do obchodů, ale jak už jsem říkala, všude jsou teď samé tenké kabátky bez knoflíků a to není to, co hledám do mrazu, kdy sneží a fouká. Nechci si koupit hned první kabát co potkám, protože v něm budu muset být celou zimu, ale bojím se, že nenajdu žádný, který splňuje mé nároky. Měl by být černý, délka asi do půlky stehen (protože když je delší, vypadám jako trpaslík), pěkný jak rozepnutý tak zapnutý, teplý, s kapsamy a zapínáním ke krku. Někdo nějaké tipy?

First thing is coat. Last weekend, I went shopping with my mum, but there were no winter coats in shop at all. They were very thin and some of them even didn't have any buttons. I must admit, they looked really pretty, but I need a coat that will keep me warm and that's what these coats couldn't do. My new coat should be black, medium longitude, thick, with buttons and pockets and of course, it should look pretty, because I will wear it basically all winter and I need to feel pretty in it. Any suggestions? 

Další nutností jsou svetry. Kdysi dávno jsem psala článek o mých svetrech, ale od té doby se hodně změnilo. Pořád jsem milovníkem svetrů, ale rozhodla jsem se, že většinu (mám teď tak 3 svetry) z nich prodám. Buď už mi nebyly, nebo jsem je nenosila a je škoda, abych je tam měla jen kvůli číslu, které o mě vypovídá, jak je miluji. Asi Vám nemusím dlouze vysvětlovat, že právě to prázdné místo po nich musím zaplnit nějakými novými. Pokud by jste nějaký svetr chtěli, určitě mrkněte na můj vinted (odkaz v ikonce nahoře). 

Next must have are sweaters. I am a huge sweater lover, but I've sold 80% of my sweater collection. Reason? A lot of them were small or I didn't wear them at all and it would be pity, if I didn't wear them. I think I don't need to explain you, that I need to replace the empty space that is in my wardrobe now, huh?

Poslední kategorií jsou doplňky. S botami je to stejné jako s kabátem s tím rozdílem, že netuším, jak by měly vypadat. Potřebuji, aby vypadaly dobře s kabátem, ale zase to nemohou být žádné botky na vycházku, protože v Ostravě je přeci jen občas počasí trochu zimní (sníh, mráz, náledí) a na co by mi bylo, že budu mít pěkné boty, když se v nich po cestě do školy zabiju. Šála a čepice, to už prostě k zimě patří. Nikdy jsem čepice moc nenosila, ale postupem času jim přicházím na chuť, tak proč to s nimi znovu nezkusit co?

Last category is for accessories. I need boots as much as I need coat, but this time I really don't know how should they look like. They have to look good with coat, but still they have to be comfortable and safe (no high heels, because winter in Ostrava can be pretty tough). Scarves and beanies are perfect things for winter, but I must admit I've never been huge fan of beanies. Maybe it is time to change it, maybe this you huh? 

A to je pro dnešek vše. Ještě bych vás chtěla poprosit, jestli by jse pro mě hlasovali v blogerce roku (zde). Je sice velmi nereálné, že bych se umístila, ale i tak mě hrozně těší, že jsem se dostala do nominovaných :) 

And that's it for today. Have a nice week :)

5 Comments

  1. Já nutně potřebuji nějaké Chelsea boty jako jsou na koláži!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to doporučuji CCC, tam mají hodně druhů Chelsea shoes (pokud tedy chceš spíš podzimní) :)

      Delete
  2. Máš takový elegantní styl :-)
    Hodně se mi líbí ty šály, já jsem zase takový maniak do šál, heh :-D
    Zrovna dneska jsem se koukala na internetu na svetry a nic moc. Je to bída...a o kabátech ani nemluvím. Najít nějaký pěkný to dá pěknou fušku..

    Jdu se k tobě mrknout na vinted :-)

    ReplyDelete
  3. Super kousky, které se budou hodit ke všemu :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)