Plan B

10:11 Lea Fuis 11 Comments

Přeji vám pěkný start do nového týdne. Co takhle odstartovat nový týden novým videem plným novinek? Poslední měsíc jsem řešila, jakým směrem bude můj život směřovat příští rok a tohle video je o prvním kroku k tomu všemu. Pokud vás to tedy zajímá, dejte se do sledování :)


Video najdete v celém článku, a pokud náhodou ne, tak TADY


Doufám, že se vám video líbilo, a že pro vás bylo třeba trochu přínosné. Příští článek bude o festivalu Benátská, kterého jsem se opět zúčastnila, a pak na vás pravděpodobně čeká pár článků o Praze, kam se ve středu chystám s nejlepší kamarádkou Beou. Do té doby se mějte pěkně :)

11 comments:

  1. Tvůj plán B zní skvěle, určitě to bude obrovská zkušenost do budoucna :) Držím palce, aby jsi tam byla spokojená ♥

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/little-red-dress.html

    ReplyDelete
  3. Jeee, mas hrozně mily vyjadřování :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teď nevím, co na to říct. Děkuji, jsem ráda, že moje vyjadřováni působí mile :)

      Delete
  4. Joo, určitě o tom piš a vloguj! Hrozně by mě to zajímalo;) Já taky plánuju psát o Brně a tak, ale Anglie by byla tak 1000000000krát zajímavější;) Super!

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem ráda, že je zájem. Já se těším na články vysokoškolačky z Brna! :)

      Delete
  5. Hodně štěstí! :)

    ReplyDelete
  6. Tak ti tedy držím palce, abys nahrabala co nejvíc zkušeností, poznala nové lidi a hlavně si to v rámci možností i užila! Kdo by si to v Anglii neužíval? :D Těším se na celou dokumentaci. :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)