Advertise





Avocado People - Cancel Cancer

Zdravím všechny. Ještě než se pustím do rekapitulace festivalu Colours of Ostrava, mám pro vás článek plný fotek, na kterých figuruje hlavně tričko značky Avocado People. O této značce jsem až do nedávna sama nevěděla, ale jeden večer k nám do kavárny zavítal sympatický pár, kde oba měli na sobě právě toto tričko. Ukázalo se to, že šlo o majitele  této značky a  přítelkyni, která mu se vším pomáhá. Oba mě poprosili, jestli by u nás mohli nechat pár letáčků. Hned ten večer jsem si musela jedno tričko objednat. Ono totiž nejde o jen tak nějaký kousek, který strčíte do skříně a zapomete na něj. Zisk z jejich prodeje jde CELÝ do rodin postížených rakovinou nebo na organizace, které těmto rodinám pomáhají. A to už stojí za zvážení, ne? Na stránkách najdete kromě svršků, plátěných tašek nebo tzv. pytlíčků i produkty, které reprezentují i jiné projekty.







3 Comments

  1. Je fajn něco takového podpořit :)
    Před pár dny jsem na to narazila u Verči Wisiorkové. :)

    ReplyDelete
  2. Hned, jak jsem viděla toto tričko na tvém Instagramu, koukala jsem se na jejich stránky a stále přemýšlím, že bych si toto tričko koupila, vypadá fakt nádherně a navíc bych i podpořila dobrou věc :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  3. tak to je krásny outfit so skvelým tričkom, ktorý ešte k tomu aj pomáha!
    niet nad to, aby to, čo človek robí, pomohlo iným! palec hore! :).

    KEJMY ♥.

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)